Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем педал съединител!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Трябва да го разглобиш и ако няма надрани повърхности, вероятно ще решиш проблема със смяна на гумичка/и., вместо смяната на целия цилиндър.

    По въпроса с намирането на подходящи гумички, провери тук.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #62
      Гумички продава Шкодрата в Пловдив- 2 лева.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #63
        Та, смениха ми работния цилиндър, общо 70лв ми излезе, обаче имам проблем. Вчера прибрах колата в гаража, на сутринта педала омекнал и се движи без грам съпротива. По съвет на майстора напомпих съединителя и се "надърви" нормално. Все пак остана няколко сантиметра луфт, който яко ме дразни. Явно има останал въздух. Майстора ми каза, че ще се обезвъздуши сама. Кво да я правя, да карам така или да взема мерки?

        Comment


        • #64
          Цилиндъра има пробка за обезвъздушаване, макар, че след смяна на двете помпи и обезвъздушаване и аз имах доста голям свободен ход около 1/3, виж дали не тече и горната помпа
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #65
            Не виждам да има други течове. Спирачната течност не намалява. Ако нямам други проблеми, ще си карам така. При смяната на съединителя ще сменя и другата помпа, за всеки случай.

            Comment


            • #66
              Моята не течеше много, имаше капка на лостчето
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #67
                Утре ще сложа миньорското фенерче на челото и ще се навра под педалите, за да огледам подробно.

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                  Утре ще сложа миньорското фенерче на челото и ще се навра под педалите, за да огледам подробно.
                  Има една кора за сваляне, беше капало върху моята
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #69
                    Та, съвсем естествено въздуха няма от къде да излезе и при престой педала си пропада до долу. Утре ще я карам да си я донапряват. Днес имах дълъг път и през няколко километра отбивах да помпя съединителя, че почти спираше да отделя...

                    Comment


                    • #70
                      Колеги някой дали знае на кои модели са монтирани лагер помпи и какви са техните предимства
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • #71
                        Колеги каква марка помпи слагате? Аз за период около 4 години смених 2 броя LPR и при двата причината е една и съща чупят им се пружините иначе не са износени. Най добре ще е мисля да потърся подходящи пружини че не ми се ще отново да давам пари за нова помпа
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                          Колеги каква марка помпи слагате? Аз за период около 4 години смених 2 броя LPR и при двата причината е една и съща чупят им се пружините иначе не са износени. Най добре ще е мисля да потърся подходящи пружини че не ми се ще отново да давам пари за нова помпа
                          Купи помпа втора употреба и и вземи пружината, как се държи помпа със счупена пружина, защото имам съмнение за една от колите.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #73
                            При мен зимата постепенно пропадаше педала. С обезвъздушаване отдолу-нагоре се оправяше работата. Лятото без проблеми.
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #74
                              Моят не пропада, но има огромен свободен ход, взе да отделя много ниско. Това в студа. Ще пробвам да обезвъздуша, ако не стане ще отворя помпата на педала.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #75
                                Точно появява се много свободен ход и педала не се връща до горе. Работиш все едно с половин ход отделя много трудно чак в самия край до ламарината дет се вика и зацепва доста рязко при отпускане. Оригиналната помпа е с различна пружина от тези, взимах за нея ремонтен комплект гумички но не става нищо пак изтърва явно се износва и самия метален цилиндър освен гумичките
                                Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                                Comment

                                Working...
                                X